eustafius: (шо)
[personal profile] eustafius
Одна справа, коли на вулиці чи в громадському транспорті странниє людішкі чіпляються до тих, хто розмовляє українською, і зовсім інша, коли через україномовність виганяють з роботи, чи не беруть на неї. Коли одна фірма ставить ультиматум перед іншою - або переходимо на російськомовне діловодство, або розриваємо контракт і т.д.
Так само є різниця між тими, хто тільки обурюється з цього приводу, і між тими, хто йде і б'є вітрини тих магазинів, власники яких дозволяють собі подібну нахабність. Або обличчя самих власників. Радикально? Історія, прикладна психологія і здорова логіка свідчать, що на даному етапі інакше не можна. Підставляти іншу щоку чи дати здачі? Вибір за нами.

Date: Mar. 5th, 2011 21:28 (UTC)
From: [identity profile] bzhyk.livejournal.com
підставляти іншу щоку - це не завжди нічого не робити.
ганді все життя ліву щоку підставляв і нічого так вийшло

Date: Mar. 5th, 2011 21:59 (UTC)
From: [identity profile] eustafius.livejournal.com
особисто я "за" всі ненасильницькі методи боротьби, тільки б вони були ефективними
алеалеале
той же Ганді в найкритичніший момент готовий був померти від голоду, аби "не бути свідком самознищення Індії"
як на мене, померти добровільно в такій ситуації - не вихід, бо це може якось вплинути на твоїх прихильників, але ніяк не вплине на ворогів
щодо відео, то коли я на нього випадково натрапила, мене захопила хоробрість хлопців
можливо це не найкращий метод, але такий приклад може спонукати інших увімкнути мізки, хоробрість, відвагу чи що там ще потрібно для ефективної реакції на те жахіття, що зараз в нас коїться.....

Date: Mar. 5th, 2011 22:13 (UTC)
From: [identity profile] bzhyk.livejournal.com
ганді голодував 12 чи 13 разів. те голодування, про яке ти говориш це його останнє голодування. кожне його попереднє голодування змінювало політику британської колоніальної адміністрації.

ненасильство - це ширше, ніж не бити в морду.

неповага цих хлопців до приватної власності дозволяє їхнім опонентам порушити при потребі в майбутньому їхнє ж право на приватність...

як казав ганді: "око за око, і всі залишаються сліпими"

Date: Mar. 5th, 2011 22:20 (UTC)
From: [identity profile] eustafius.livejournal.com
погоджуюсь щодо кармічного кола, де не важливо хто його розкрутив
а от які конкретно ненасильницькі методи реально вплинуть хоч на частину ситуації? (якщо брати до уваги, що власники магазину і постраждалі дівчата - то лише гвинтики в маховику глобальнішого значення подібних подій?)

Date: Mar. 5th, 2011 22:26 (UTC)
From: [identity profile] bzhyk.livejournal.com
залежить, що ти розумієш підмаховиком подій.

якщо рятувати таких от людей, то треба створювати правозахисну організацію і:
1) розробити правила фіксації;
2) подавати позови на дискримінаторів, щоб виплата моральних збитків їх обанкручувала;
3) писати моніторингові звіти і подавати їх вищим керівникам чиновницької раті (як не спрацює можна в міжнародні інституції - ХПГ за такі звіти всі міністри внутрішніх справ критикували)

Date: Mar. 5th, 2011 22:34 (UTC)
From: [identity profile] eustafius.livejournal.com
під маховиком подій мала на увазі ще столипінсько-емські викрутаси, а також сучасні витіснення української зі ЗМІ, освіти, того ж діловодства на державному рівні
Ваші ідеї слушні, та от зараз увесь інтернет заповнений інформацією про різноманітні заходи й акції проти цього всього, а ефекту не помітно
навіть навпаки

Date: Mar. 5th, 2011 23:08 (UTC)
From: [identity profile] bzhyk.livejournal.com
мені 25. зі мнов можна на ти :)

та я вот тоже якось обережно критикую протести. сам втомився. а інші хоч щось роблять.

просто боюся атмосфери насильства. ну, що воно може стати масовим рухом. коли то знову стане способом вирішення спірних ситуацій.

добре, що хлопці за дівчат заступилися звісно.

(no subject)

From: [identity profile] eustafius.livejournal.com - Date: Mar. 7th, 2011 13:41 (UTC) - Expand

Date: Mar. 6th, 2011 20:49 (UTC)
From: [identity profile] polar-bird.livejournal.com
"героїчна" боротьба з наслідками, іґнорування причин.

Date: Mar. 7th, 2011 13:43 (UTC)
From: [identity profile] eustafius.livejournal.com
це один з видів боротьби

Date: Mar. 7th, 2011 17:53 (UTC)
From: [identity profile] polar-bird.livejournal.com
з шашками на танки - це один з видів боротьби.

Date: Mar. 8th, 2011 11:17 (UTC)
From: [identity profile] eustafius.livejournal.com
ну ок, а от ти маєш гранату?

Date: Mar. 8th, 2011 14:21 (UTC)
From: [identity profile] polar-bird.livejournal.com
я маю своє життя, яке просто так ворогу не віддам. це якщо вже говорити про "шашку на танки".

а тут я бачу хлопчиків, які зіграли на руку ворогам України як слухняні пішаки. рекомендую їм для ще більшого успіху спробувати побити всіх російськомовних киян :)

Date: Mar. 8th, 2011 15:39 (UTC)
From: [identity profile] eustafius.livejournal.com
а вони думають не тільки про своє життя

щодо пішаків, тут зовсім не згодна
бо впевнена, що серед цих хлопців можуть опинитися й російськомовні (сама маю знайомих, які в силу того, що вчилися в російськомовних школах, або мали російськомовну родину погано володіють українською і в побуті користуються російською, але підтримують ідею українського націоналізму, так як усвідомлюють, що живуть в Українській державі, і з повагою ставляться до всього українського)
тому думати, що хлопці з відео є тупенькими ура-патріотами чи повернутими туполобими нациками недоречно
бо перші здатні лише триндіти, а другі зайняті іншими справами на кшталт згаданої тобою
а ці пішли на ризик, знаючи, що зараз навіть за псування пам'ятників саджають, відбивають печінки, тримають в туберкульозних умовах

цегла у вітрину, графіті - це крапля в морі, але вода камінь точить
подивись мій останній коментар до bzhyk, вище
там я навела приклад про мужика, якого до смерті забили, за те що він за дівчину заступився
а встрягли б кількатаких мужиків (там вони були, тільки перелякано проходили повз), то і злочинців би знешкодили і життя людині було б врятовано
так і тут
якщо будемо всі чубитися й вирішувати чи поможе такий вид боротьби, чи ні, то все залишиться як є

(no subject)

From: [identity profile] polar-bird.livejournal.com - Date: Mar. 8th, 2011 15:42 (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] eustafius.livejournal.com - Date: Mar. 8th, 2011 15:54 (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] polar-bird.livejournal.com - Date: Mar. 8th, 2011 15:58 (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] eustafius.livejournal.com - Date: Mar. 8th, 2011 16:09 (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] polar-bird.livejournal.com - Date: Mar. 8th, 2011 16:20 (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] eustafius.livejournal.com - Date: Mar. 8th, 2011 16:42 (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] polar-bird.livejournal.com - Date: Mar. 8th, 2011 16:47 (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] eustafius.livejournal.com - Date: Mar. 10th, 2011 18:38 (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] polar-bird.livejournal.com - Date: Mar. 10th, 2011 22:22 (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] eustafius.livejournal.com - Date: Mar. 11th, 2011 08:04 (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] polar-bird.livejournal.com - Date: Mar. 11th, 2011 08:42 (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] eustafius.livejournal.com - Date: Mar. 11th, 2011 09:15 (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] polar-bird.livejournal.com - Date: Mar. 11th, 2011 10:00 (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] eustafius.livejournal.com - Date: Mar. 11th, 2011 14:19 (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] polar-bird.livejournal.com - Date: Mar. 11th, 2011 14:26 (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] eustafius.livejournal.com - Date: Mar. 12th, 2011 10:33 (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] polar-bird.livejournal.com - Date: Mar. 12th, 2011 10:39 (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] eustafius.livejournal.com - Date: Mar. 13th, 2011 14:33 (UTC) - Expand

Date: Mar. 12th, 2011 09:51 (UTC)
From: [identity profile] ledilid.livejournal.com
+1
тільки чому пацани в титрах переймаються зникненням російської мови в Москві?

Date: Mar. 12th, 2011 10:21 (UTC)
From: [identity profile] eustafius.livejournal.com
то, мабуть, щось іронічно-риторичне)

Date: Mar. 12th, 2011 10:40 (UTC)
From: [identity profile] polar-bird.livejournal.com
тому що це типові адепти теорії "чуркі понаєхалі".

Date: Mar. 12th, 2011 10:42 (UTC)
From: [identity profile] ledilid.livejournal.com
не знаю, чи типові, але схожі на тих

Date: Mar. 13th, 2011 14:33 (UTC)
From: [identity profile] eustafius.livejournal.com
і я не знаю
мені сподобалось, що хлопці діють

Date: Mar. 16th, 2011 10:45 (UTC)
From: [identity profile] ukrainestyle.livejournal.com
просто проблема у тому, що з цим мало хто юридично мало хто бореться і наприклад у законі про права споживачів чітко зазначений мовний моменте-це таке саме порушення прав. як і наприклад прокислий борщ або несвіже м'ясо, от тільки це мало хто відстоює. От ми зараз зайнялися моніторингом київських кав'ярень- барів. будемо їх вчити виконувати свою роботу.

Відео шикарне. Знаю, що в Одесі все складніше..але треба з себе починати.

Date: Mar. 16th, 2011 11:10 (UTC)
From: [identity profile] eustafius.livejournal.com
мало хто бореться юридично, бо в нас суди корумповані
заплатять власники магазину більше - питання вирішиться на їхню користь, тут все глухо(
на фоні цього такі методи викликають захоплення, бо хоч так можна звернути увагу на проблему

а ви молодці, успіху з моніторингом!

Date: Mar. 16th, 2011 11:14 (UTC)
From: [identity profile] ukrainestyle.livejournal.com
ні ні, я не те маю на увазі. Є така класна штука, яка реально діє, причому і в Донецьку, і в Луганську і де завгодно.
Ти приходиш у заклад і якщо там до тебе не звертаються українською, не дають чека та меню українською, ти ввічливо просиш книгу скарг і пропозицій. і лишаєш там заяву. Далі є така комісія з прав споживачів. яка може до них раптом навідатись і повір мені, вони заплатять штраф, це вже перевірено.
Зараз таку штуку "Не будь байдужим" роблять, зайди на сайт, там по-моєму щось про це є.

Date: Mar. 16th, 2011 11:29 (UTC)
From: [identity profile] eustafius.livejournal.com
круто
треба це якнайширше прорекламувати в соцмережах
дякую за інфо! *пішла на сайт*

Date: Apr. 5th, 2011 08:19 (UTC)
From: [identity profile] archervarius.livejournal.com
свого часу цинічний Петро Яцик (канадський бізнесмен українського походження) звільнив двох робітників з України, які на роботі весь час балакали про Україну і мову замість працювати.

якби їх спитали про причину звільнення, вони б відповіли: "за Україну! за українську мову!"

треба бути професіоналом у своїй сфері, і тоді ніхто нікого не вижене. більше того, за професіоналом ганятимуться російські компанії, щоб він їм допоміг в Україні.

а патріотичні мудачки, які складають 80% усіх патріотів, нікому і даром не треба

Date: Apr. 5th, 2011 11:16 (UTC)
From: [identity profile] eustafius.livejournal.com
Петро Яцик зробив правильно, хто б нероб тримав на роботі

дівчат звільняли саме за те, що вони розмовляли українською мовою, а не російською
а це вже явна дискримінація, бо ті, хто їх звільняв, незаконно робили утиск за мовним принципом, і самі звільнення по суті були незаконні, власники не мали права їх за це позбавляти роботи (принаймі за чинним законодавством України)

Date: Apr. 5th, 2011 11:39 (UTC)
From: [identity profile] archervarius.livejournal.com
у сфері роботи говорити про дискримінації наївно.

людину на роботі ніхто не тримає силою, і про мову спілкування попереджають або на співбесіді, або в перший день випробувального терміну. не подобається - шукайте іншу роботу, з іншою мовою, блекджеком і шлюхами. підозрюю, що там не все чисто.

з досвіду: найчастіше мовні конфлікти починаються, коли хтось лізе на рожон і починає скандалити "принесіть мені філіжанку гербати, чому ви не говорите українською!!!" або коли підлеглий починає вчити начальника. або клієнтів, що ще гірше.

щодо російськомовного діловодства: коли фірма постійно листується з центром у Москві, то перехід на російськомовне діловодство логічний. аналогічно маса фірм у Москві ведуть листування виключно англійською - у них центри в Європі.

щодо боротьби з книгою скарг - треба бути йобнутим на голову, щоб не розуміти, що це настроює купу народу проти тебе і проти мови. і після того, як ти вийдеш з магазину, розмалювавши книгу скарг, тобі та українській мові в спину полетить туєва купа проклять, і цю історію перекажуть неоднократно.

підсумую: кому не подобається - з богом на сайти роботодавців, на біржу ітд. вгорі резюме - великими червоними буквами "говорю тільки українською")))

Профіль

eustafius: (Default)
eustafius

June 2014

M T W T F S S
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
2324 2526272829
30      

Важливі теги

Style Credit

Expand Cut Tags

No cut tags
Page generated Apr. 6th, 2026 23:11
Powered by Dreamwidth Studios